Tady můžete nakoupit

neděle 30. září 2012

...a jednobarevnou černou nemáte?

Kamarád koupil své mamince voucher v mém obchůdku, aby si vybrala nějakou kabelku či látku na kabelku svých svnů. Maminka tedy přijela vybírat, ale první co řekla, jen vstoupila do dveří, bylo: šijete taky z něčeho jiného než z látek? A jednobarevnou nemáte? Představila jsem jí svou syslírnu a přesvědčila ji, že černou koženou či koženkovou kabelku nosí celý národ a může si ji pořídit za pár korun u Vietnamců, ale kabelku z Moda látky, navrženou naší Ivankou si jen tak někdo na rameni neponosí... Nakonec si vybrala z kolekce tuším že Curio a střih zmenšený Bellet Fashionista.

Nestíhala jsem termín a navíc se mi do ní vůbec nechtělo, měla jsem pocit, že se na ní paní netěší, tak mě to nějak nelákalo... ale ... paní si zavolala, kdy už to bude a já jsem pochopila, že se asi těší :o)
A hned jak to šlo, jsem se do ní pustila a šlo to jako pomásle ...






Foceno na naší prastaré stodole, zepředu je dohněda, z boku došeda...

Produkt Českého ráje :o)




 Uvnitř je kapsa s klopou na magnet, kapsička na mobil, na propisku, na peněženku a paspulka s karabinkou na klíče.  Fotila jsem na naší stodole, poprvé...
 Dneska jsem ji předávala. Stěhovali jsme Rozárku na kolej, bylo mi z toho strašně smutno... paní přijela na parkoviště před koleje a když jsem kabelku vybalila, její první slova byla - Jé ta je krásná... Tak se mi moc ulevilo, dost mi na tom záleželo :o). 

3 komentáře:

  1. Taky bych si nechala říct, i když kabelka není ani černá, ani kožená :-) Je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to je dobře žes paní přesvědčila, je fakt krásná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera! Moc se Ti povedla! Víš, Marti, my jsme národ zaprděných konzervativců (ne všichni, pochopitelně, ale stále mám pocit, že většina). Nejsou daleko časy, kdy vyčnívat se prostě nenosilo a to si stále neseme s sebou. Já svojí mamku, které bylo vloni 65, stále strkám do veselejších a barevnějších svršků, bot, kabelek... a docela se to už i daří, maminka si sama začíná cíleně barevné věci vybírat. Tak s námi měj trpělivost, ještě nám to bude nějakou dobu trvat! Pá, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!