Tady můžete nakoupit

pátek 20. června 2014

Mám dvě dospělé dcery...!

Mojí malé Markétce bylo 18! Je to neuvěřitelné, ale ten maličký uzlíček, který jsem před nedávnem měla v náručí, ta roztomilá okatá holčička, která se tak ráda parádila a, na rozdíl od své starší sestry, se nechávala česat do alelujá, ta beruška se samýma jedničkama a ďolíčkama ve tvářích .... je dospělá....

Ušila jsem jí šatičky, které přesně splňují vše, co má ráda a co k ní pěkně sedí. Mašle, ptáčci, délka nad kolena, panenkovský styl. A béžová barva poslední dobou.








Látky jsou od Jany

9 komentářů:

  1. No pááni Marti, máš opravdu šikovné ruce!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně padám, božínku to je nádhera. Mě bylo už 18 sice několikrát, ale tento střih mám stále ráda. No a v kombinaci s touhle úžasnou látkou, bych šatičky navrhla na model roku. Fakt moc hezký :-) A dcerunce to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezoučké šatičky.
    Ach jo dětičky rychle stárnou,vidím to doma.Naše Hanka bude mít letos 19let a jaké byla miminečko,nedávno.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc nekomentuju ale tohle jo........ boooooooooooooooooooooooožžžžžžžžžžžžžžžžžžžíííííííííííííííííí nádherný šaty .

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za úžasné a dojemné komentáře, moc jste mě potěšily, holky :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, šaty a Markétka se ti moc povedly :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj marti,jak píše Elianna - Markětka i šaty se moc povedly :-)
    Jen mě prosím ještě ujisti,že naše Bětka tak rychle nevyroste,že tak rychle to uteklo jen u vás a jinde se to nestává :-)
    pa,pa,pa Gabča a spol. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné šaty, můžu se zeptat, odkud je střih? Takový bych sama od oka asi jen tak nevykonstruovala. A dcerka také velmi povedená! Vždy v den narozenin mých dětí jim vyprávím, jaké to bylo, když se narodily, jakou radost jsem z nich měla a prohlížíme si jejich první album. Zatím jsou to tedy stále ještě děti, neumím si představit, že za chvíli budou taky dospělé...

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!