Tady můžete nakoupit

čtvrtek 26. ledna 2012

Bellet kids - kabelky pro holčičky

Mám v obchůdku nějak vymeteno, tak postupně doplňuji výrobky z překrásných látek, které jsem během podzimu při výprodejích u Belletků ulovila.
Na řadě jsou dětské kabelky zvané Bellet kids. Moc mě baví je šít, jsou veselé, pozitivní, hravé už při tom tvoření :o)

Nejdřív Muffins 
Tuhle hlavní látku vlastně mám přímo z USA.... už dlouho :o)



  Tady je schválně odhalená tajná kapsička, aby bylo vidět, že je opravdu zapínací na magnetek

No a další zvaná Abeceda




zas ta tajná kapsička :o)

A tady detail ceduličky, jejíž autorkou je moje nejstarší dcera Rozárka a sponzorem můj manžel :o)



4 komentáře:

  1. Jaj škoda že nie som maličká:-)) sú rozkošné obidve ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná je, ani já bych nepohrdla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. kRÁSNÁ ŠIJEŠ KRÁSNÉ KABELKY !!!!!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. WOOOOOOOOOOOOOOW, normálně mi vypadly oči na zem... ta mufinková mě teda vzala za srdce... nádherné jsou ale všechny!!! Hezký den! L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!