Tady můžete nakoupit

úterý 24. ledna 2012

Moda kulaté polštáře

Před Vánocemi  jsem neodolala a objednala jsem si od Belletky  látky společnosti Moda Fabrics - kolekci Paniers de Fleurs. Když dorazily domů, bylo mi hned jasné, že z nich budou parádní polštáře. Kulatý!




Ještě mám i jiné vzory, snad nebude dlouho trvat a našiju další :o)
Jsou na prodej zde

5 komentářů:

  1. Mám z Teba komplex, nechápem totiž, ako pri toľkých deťoch stíhaš šiť také množstvá krásnych vecí!
    A tiež som si z tejto kolekcie uškudlila, bude snáď na deku, jupiii! Ale kedy??? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt luxusní kousky:-) Ta kolekce je úžasná, taky si něco z ní schovávám:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krása Marti.... nejenom tašky umíš šít :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ty jsou fakt parádní a látečky luxus...

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!