Tady můžete nakoupit

pondělí 23. ledna 2012

Jenean

Nemůžu si pomoct, musím pořád šít tenhle typ kabelky. Co k tomu dodat, autorka látek je Jenean Morrison, její kolekce Silent Cinema. Autorka střihu je opět Bellet, mírně jsem ho upravila - kabelku jsem lehce zeštíhlila, komory má dvě, ale hubenější. Už vím, z jakých látek bude ta další, zkusim jí přidat popruh přes rameno...






Už jsou tři :o)

9 komentářů:

  1. Musím aj tu:-)) Sú krásne, úžasnééééé!!! :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tato je nejlepší. Když jsem tento typ kabelky viděla prvně, řekla jsem si tohle nikdy. Musím ale přiznat, že už se mi líbí Jana

    OdpovědětVymazat
  3. čím dál tím dokonalejší Marti ....

    OdpovědětVymazat
  4. Teda holka, ty děláš krásné věcičky!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, Ty už máš tri... super! Jáj mne jedna stačí ...

    OdpovědětVymazat
  6. Všetky tri sú úžasné! Krásne ušité a látky.. radosť pozerať :o)

    OdpovědětVymazat
  7. jsou to nádherný kabelky! Pořád je okukuju:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ako som už písala, úžasne krásne a kvalitné šitie...šikovná :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!