Tady můžete nakoupit

neděle 8. ledna 2012

Sláva softshellu

Vincík nám nějak rychle roste. Tepláčky koupené na podzim mu jsou nad kotníky, zrovna tak běhací kalhoty na ven a, bohužel i kombinéza, ale u té se naštěstí srazily jen ty nohavice, v tělíčku mu stále je.
A protože tu napadly tuny sněhu, musela jsem řešit rychle. Měla jsem nakoupený (původně tedy až na jaro) softshell, tak jsem do něj konečně střihla. Nejdřív ze všeho hořela ta kombinéza, vyřešila jsem to jednoduchými návleky, které jsem dala na obou stranách do gumy a trnula jsem, jestli nebudou Vincíka škrtit nebo naopak padat. Obstály :o)
Čepičku jsem šila hned v závěsu, protože žádná čepice, co jsme měli doma, nesplňovala zároveň všechny mé požadavky - aby nefoukalo do oušek, aby nezáblo čelíčko, aby nepadala, neškrtila....
V listopadové Marině Ivanka vynalezla geniální střih, který jen čekal, až se k němu prokoušu. A voila:


Opravdu funguje, do oušek nefouká, čelíčko je v teple, skvěle sedí... co víc si přát. Vrchní látka je softshell, spodní chlupatý flíz a aplikaci jsme vybrali v galanterii.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!