Tady můžete nakoupit

středa 11. dubna 2012

Konečně další šití - kabelka z UA

Tuhle krásku jsem šila opravdu hooodně dlouho, vzhledem k tomu, jak jsme byli posledních pár týdnů zdravotně odrovnaní. Ale už je na světě, konečně! Použitá látka - legendární kolekce Studia E - Urban Angel, tentokrát písmenková tmavě šedá. Potřebuji jen dokoupit zkracovací sponu v niklovém provedení, mám samé staromosazné, které kupuji kvůli barvě svých štítků, ale k té šedostříbrné látce mi staromosaz nějak nesedla, mám tudíž i štítek ve starostříbrné variantě.
A abych nezampomněla, stříh je samozřejmě slavná Jasmína od Belletky :o), šiju jí moc ráda....
A je na prodej zde

Fakt je to starostříbrná....



vnitřek je z nádherné české bílé bavlny s ještě bělejšími lístečky

1 komentář:

  1. Opět moc krásné čmaněníčko. Kabelka je parádní. Celý Tvůj blog je plný úžasného čmanění:o))). Přeji Ti báječný den i když u nás děštivý Míša

    http://mi-mo-ska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!