Tady můžete nakoupit

pondělí 9. dubna 2012

Velikonoce


Posledních 14 dní jsme měli poměrně hodně náročných, nejdřív mě několik dnů trápila ukrutná migréna a Vincík měl zase, jak jinak, kašel a rýmu. V neděli, po víkendu stráveném v Praze, jsme se chystali jít do školky, jenže v noci začal Vincík zvracet a po dvou dnech jsem to chytla i já, hrůza... ale musím říct, že to statečné dítko to snášelo daleko lépe než já. Když jsem se z toho jakž takž vyhrabala, vypukly prázdniny a díky Markétce jsme mohli chystat Velikonoce. Od Vánoc jsme se těšili, až budeme barvit vajíčka, zdobit okna, péct barevné perníky.... a pak se to smrsklo do pár dnů.
Ale stihli jsme to :o)



Perníčky se letos zdobily moc dobře, usnadnili jsme si to totiž barevnými "tužkami" koupenými v Tescu :o)

Tuhle mísu celou zdobila Markétka sama

beránek vypadá spíš jako černoušek - milujeme čokoládu!

srdíčka i kytičky jsem háčkovala



Ušila jsem i pár ptáčků

Každý rok děti ozdobí pár kraslic nějakou novou technikou, za ty roky se jich nastřádalo požehnaně                            


1 komentář:

Děkuji mockrát za krásné komentáře!