Tady můžete nakoupit

pátek 13. dubna 2012

Srdíčkování a kytičkování


Znovuobjevila jsem svět háčkování.... háčkovávála jsem už jako malé dítko, marně přemýšlím, kdo mě to naučil, ale myslím, že paní vychovatelka v léčebně v Luži Košumberku, kde jsem ležela skoro dva roky, tak na podobné dovednosti bylo času dost a dost. Tenkrát jsem háčkovala prostírání pod hrnečky. Nebo to vlastně nebylo háčkování, to bylo šití lýkem na papírové šabloně! No jsem popleta... ale vím jistě, že paní vychovatelka Anežka mě naučila nejen šití zvířátek z koženky, lýkové šití a drhání provazových závěsů, ale naučila mě i laskavosti a trpělivosti. Přestala jsem díky ní každou noc brečet do polštáře steskem po mamince a začla jsem se těšit na každý další den, kdy přijde laskavá a milá Anežka a něco nového mě naučí a pochválí mě, jaké dělám pokroky.... Občas si na ni vzpomenu, byla stařičká a krásná...
No a to háčkování jsem se vlastně naučila sama podle časopisu, asi Praktická žena to byla, taková zažloutlá celá byla, ne tak krásná jako Anežka  :o) Jsem popleta, no...




Našemu kocourkovi se ty barevný mrcásky moc líbí


tuhle krásu jsem okoukala na mém oblíbeném blogu Attic

Bylo dneska krásné světlo...


Tohle už není háčkování, to jsou vajíčka nasbíraná za několik let dozadu - dílo dětí

4 komentáře:

  1. Ahoj Vinci. Hezký příběh :-) Taky mě háčkování okouzlilo, jen jsem z kapacitních důvodu ve fázi obdivování. O to víc klobouk dolů, že si dokážeš najít čas přes vytížení, které se šitím zakázek určitě máš. Přeji krásný víkend, upršený, o to víc háčkovací :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné vzpomínky mám na babičku... A tomu háčkování se nedá odolat, viď? Já si vždycky myslela, že do moderního interiéru se to už moc nehodí, ale jak jsem tak koukala po různých šikulkách, tak vidím, že to není pravda ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani nevím jak jsem se naučila háčkovat ,je to tak dávno ,že si to už nepamatuji ,ale vím ,že se k tomu chci vrátit ,mám už v obyváku košík s vlnou a nějaké to rozháčkované tvoření je v něm asi tak měsíc ..teď více šiju, tak nemám moc času na háček ,ale o to víc Tě obdivuji ..jak psala Lenička :-))
    jsi šikulka ..víš co budem se učit spolu ..ale myslím ,že budeš lepší:-))
    A taky mě dojmula ta vzpomínka na Tvé dětsví a na Anežku :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta srdíčka jsou kouzelná. Nádherné věcičky. Taky bych chtěla mít čas na háčkování. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!