Tady můžete nakoupit

pátek 14. února 2014

Moje psychoterapie...

Posledních pár týdnů je nějakých náročných... nějak na mě padá tíha světa nebo co :o).
Málo slunce... přílíš těžká tíha zodpovědností...něco málo nedorozumění... pár smutných postřehů...a pár velmi smutných událostí... a chmůry jsou na světě razdva. Nechci se rouhat, máme se moc dobře. Moc... Vážně jo. Jen..... zkrátka mi dělá strašně dobře procházka přírodou....


...ten úžas....

...ta nepopsatelná krása...

....ta pokora....

.... ta vůně....

... ta energie....

Tolik sněhu mi bohatě stačí :o)

To kapradí je zlaté...



3 komentáře:

  1. Máte to tam moc pěkné Marti:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, pěkné fotky. A chmury kšáááá kšáááá!!!! Ať je brzy dobře ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná procházka, i mě to uklidňuje..Díky za krásné fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!