Tady můžete nakoupit

pondělí 7. května 2012

Markétčina dvoukomorová Bellet

Moje patnáctiletá dcera Markéta je nadšená z mého šití a oslovila mě, jestli by si nemohla něco ušít. Nejdřív zkusila k Vánocům jako dárek ušít Slona z Mariny, moc se jí povedl. Pak ušila kosmetickou taštičku pro babičku, pak zase slona - tentokrát pro mě (viděli jste v mém blogu v březnu), Vincík ho pomaloval a já obrečela - dostala jsem nejmilejší dárek na světě :o)


No a po slonovi zatoužila po vlastnoručně šité kabelce. Není žádná troškařka, pustila se zrovna do dvoukomorové Allison z prosincové MQ. Jenže když už byla téměř ve finále, stroj se rozbil a měsíc byl v opravě. V jakém stavu se stroj vrátil je na delší povídání, ale Markétka mohla konečně svou vytouženou kabelku došít. Taky se na to hned vrhla a kabelka je opravdu na světě :o)

klobouček jsme koupili čistě náhodou a vypadá jako do sady


pomáhala jsem jí jen s jedním jediným švem...


7 komentářů:

  1. Už jsem chválila v klubu :-) Kabelka je krásná a Markétka je šikulka šikovná :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Samozrejme, šikulka ako aj jej mamka. Môžeš byť na ňu hrdá :-).
    Perfektne to zvládla, je to predsa len náročnejší projekt, hneď
    dvojkomorová. Jee... a nádherna látka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. WOOOW... Markéta je teda mega šikovná... to je naprostá nádhera... geny se holt nezapřou, šikovná po mamince... krásný den, holky! L.

    OdpovědětVymazat
  4. teda to je ale šikula ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý brdo ta je šikovná a moc jí to sluší! Kabelka je krásná a ten klobouk bych brala taky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!