Tady můžete nakoupit

sobota 12. května 2012

Kabelka Berka

Oslovila mě jedna mladá maminka tří malých dětiček, jestli bych nemohla ušít její kamarádce dvoukomorovou kabelku, ale se speciálními úpravami. Jedna komora by byla pro maminku, druhá pro miminko, takže hromada všelijakých kapsiček, jedna na zip, nějaké na gumičky, zvenčí jedna na šňůrku a druhá na zip po celé délce, přidaný odepínací popruh na pověšení na kočárek či přes rameno.. o a velikost malinko zvětšit. Zkrátka další úžasná výzva pro mou kreativitu :o)
Dvoukomorové kabelky šiju moc ráda. Ten střih je zkrátka dokonalý - děkuji Ivanko -  práce jde pěkně od ruky a výsledek je vždycky famózní.... Ale téhle jsem se bála. Šít pro někoho na zakázku je ošemetná věc, pokaždé se bojim, abych se strefila do té představy, kterou ten člověk má, navíc v tomto případě šlo prý o veeelmi náročnou kamarádku :o). Poslala i látky, úžasný popelínek z kolekce Hyperreal garden od Patricie Bravo...ach.... O to víc jsem se bála střihnout :o)
Střih jsem zvětšila cca o 3cm na šířku a 3cm na výšku a pak jsem se nemohla dopočítat toho středu, jak jinak... přepočítala jsem se o 2cm (doteď nechápu, jak to vlastně mělo být), tak jsem trošku párala a zkracovala, ale jinak jsem za celé šití párat nemusela. Jen jsem zlámala tři jehly při prošívání zipové části...
A voila:


Sehnat zelenou šňůrku je v našich končinách nemožné, tak jsem šila přetenkou šňůrku sama

šňůrka leze ven skrz průchodku, tu jsem naštěstí sehnala
ramenní pás poslouží k připnutí na kočárek


taška je dost baculatá, aby se do ní dost vešlo, a světe div se - sehnala jsem (za nehorázný peníz) zipy do barvy

jojo, tenhle díl mi zlomil tři jehly tvrdosti JEANS ...

očko na ramenní pás jsem vložila doprostřed - mezi komory

toto je komora pro maminku - kapsy na mobil, doklady, peněženku, prášky na nervy .... :o)

a toto je komora pro malou píďalku - na dudlíky, lahvičky, plíny...

pověstný šikmý proužek, vyráběný přímo z doplňkové látky (protože tady v galanterii ani nevědí, že se dělají šikmé proužky v jiných barvách a šířkách, než bílé a 1,2 centimetrové) a přišívaný ručně matracákem


jako dárek jsem ušila kosmetickou taštičku




7 komentářů:

  1. Sbírám bradu z klávesnice... Je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Voilá - těžká paráda!!! Jestli s ní maminka nebude spokojená, tak fakt nevím...

    OdpovědětVymazat
  3. Téda! Jsi úžasná, i s kabelkou :)).
    Můžu se zeptat - v jakém čísle Mariny je střih na takovou kabelku? Díky, hezkou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, juuu, krasna Berka o.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ó bohové...že já jsem sem chodila ;-) Šiješ báječné věci a já jsem zrovna v taškové, kabelkové, taštičkové, brašnové nouzi. Přestávám óchat, jdu vydělávat ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!