Tady můžete nakoupit

pondělí 13. února 2012

Moje!

Je to neuvěřitelné, ale ušila jsem si kabelku. Jo, sobě! Už rok a půl šiju kabelky na prodej a dosud jsem žádnou neušila sobě. Ne snad z nedostatku času či látek, to rozhodně ne, spíš z čisté nerozhodnosti. Nedokázala jsem se rok a půl rozhodnout, který střih a která látka by mi nejvíce vyhovovaly. Jeden den jsem se už rozhodla pro střih, ale pořád mne ne a ne oslovit žádná látka. Podruhé jsem měla jasno v látce, ale zas mi k ní stále nepasoval žádný střih.... Když jsem viděla Ivančinu dvoukomorovku, věděla jsem, že to je přesně to VONČO, ale z jaké látky... rozhodně Echino ( MOČINO, jak někdo vtipně nazval tuto krásnou japonskou kolekci) ale teď které z těch nasyslených....Zkrátka jsem hrozně, ale hrozně nerozhodná osoba a po roce a půl jsem se tedy konečně rozhodla a ušila toto:

původně jsem chtěla přední stranu tuto, že bude i s kapsičkou, ale musela bych ustřihnout žirafce hlavu, tak jsem kapsičku vynechala

A přední stranu nakonec zvolila se slonem....

Ještě jsem ji nepokřtila a proto stále váhám, jestli ji nakonec nenabídnu k prodeji a nezkusim si ušít ještě jednu z hnědého Močína, které je mi barvou bližší, ale zas mi nějak k tomu střihu nesedlo.... ach ta nerozhodnost!  :o)

2 komentáře:

  1. Páni Marti, rok a půl se rozhodovat .... a to jsem si myslela, že v těhle rozhodování jsem nejpomalejší já :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. :) To se směju - jsem na tom úplně stejně, vlastní kabelku šiju v myšlenkách podobně dlouho. Ale včera přišel průlom - koupila jsem k tomuto účelu zip; akorát že zipy jsou dva, hnědý a modrý, rozhodla jsem se k realizaci, ale není mi úplně jasná barva :).
    Kabelka se Ti povedla, hezký den!
    M

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!