Tady můžete nakoupit

středa 26. března 2014

Sada obalů

Šitá z látek Patricie Bravo
Obal na knihu měl být na zip, obal na časopisy je pevný, tvrdý s prostorově řešeným dnem. Musím říct, že jsem vůbec nečekala, že taková "trifka" vůbec nebude triviální... Dalo mi hoodně přemýšlení, abych vymyslela, jakým způsobem ušít obal se zipem tak, aby se dal otevírat až ke hřbetu, aby se kniha mohla číst v obale... a aby byl dostatečně vysoký po celém obvodu, protože zip samotný je úzký... A jak vyztužit obal na časopisy, aby decovil nesahal do švů, kde decovil vystřihnout a jak ho narvat do ušitého obalu mi taky pěkně zavařilo mozkové závity.... no tři dny jsem vymýšlela a všelijak zkoušela, až jsem to nakonec dala, ale šít znovu už bych to nechtěla....
Jsem zkrátka zhejčkaná střihama od Bellet :o)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!