Tady můžete nakoupit

pátek 28. prosince 2012

Vánoční ubrus

Nestihla jsem ho ušít do Vánoc, chyběly mi cca 3 hodiny, ale při Štědrovečerní večeři jsem pochopila, proč tomu tak je, Vincíkovy umaštěné ručičky mi to vysvětlily :o)










6 komentářů:

  1. Paráda!
    Všechno dobré do nového roku :-) Ať se Vám i Vaší zahradě daří!

    OdpovědětVymazat
  2. ten je skvělý !!! Hezké látky a zaujalo mě to cic-cak prošití.
    Hodně krásných ušitých věcí v Novém roce ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Je kouzelný. Také se mi moc líbí to cik-cak prošívání....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. ano ... některé věci se samotné nasměrují na ten správný čas ... je krásný ...

    Přeji Ti a Vám lehké a pohodové dny sváteční a hlavně ty "následující" ....Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. je úžasnýýý!

    ˜*•.˜”*•.˜”*•.•*”˜.•*”˜ .•*˜ ”*•.
    KRÁSNY NOVÝ ROK!
    *”˜ .•*”˜.•*˜•*˜ .• *” *•. ˜*•.˜*•.

    Zdenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za krásné komentáře!